ميار الببلاوي: جوزي طلقني 11 مرة ورجعتله من غير محلل

الموجز  

كشفت الفنانة المعتزلة ميار الببلاوي، تفاصيل انفصالها عن زوجها الحالي 11 مرة، وذلك في حوارها مع الإعلامية بسمة وهبة ببرنامج "العرافة" والمذاع عبر فضائية "النهار" مساء الإثنين.

وجهت الإعلامية سؤالها باستغراب لميار الببلاوى عن كيفية طلاقها 11 مرة من زوجها الحالي، وعودتها له مرة أخرى؛ لترد الأخيرة: "كنا بنسيب بعض بمشاكل وقضايا وتطلقنا وتجوزت أبو ابني وخلفت منه ورجعتله تاني، وكنا بنرجع من غير محلل أنا مسمحش بيها أنا لا بتاعة محلل ولا برضى بيها".

وأضافت الفنانة المعتزلة: "الرجل ده في حياتي هو حياتي كلها وأنا وهو عصبيين جدا، وكل مرة بتحصل كوارث ومش منى ومنه من اللي حولينا زى ميكونوا مستكترينه عليا، وآخر رجعة لينا دلوقتي جوازي مش موثق، أنا مش عاوزة أوثقه".

وأكدت "الببلاوي" أنها لم تتزوج في السر أبدًا، موضحة: "زوجي الحالي لم أعلن عن هويته، سبق وحجزني في بلده وأنا حبسته في مصر".

وأوضحت: "والدته لم تقل إنني سرقت ذهبها، وهو كان متغاظ إني خرجت من البلد من غير ما هو يعرف، أخدت ابني وسافرت".

وتابعت ميار الببلاوي: "رفعت عليه قضية في مصر وحبسته كنا في عز الثورة، طلقني كتير واتجوزنا كتير، طلقني حوالي 11 مرة.. هو أول حب في حياتي وأول راجل في حياتي، مخلفناش من بعض، وكنت عاوزة أخلف فاتجوزت غيره ورجعت له تاني، حصلت مشاكل وتطلقنا، ورغم مشاكلنا وقف جنبي لما ماما ماتت وساندني بكل اللي يقدر عليه، بعدما شيلت الرحم وكان كريم معايا وابني".

تعليقات القراء