«زينة جزمتها برقبة ريهام سعيد .. مكروهة وربنا سلب منها كل حاجة» .. «تسريبات ومعركة شرسة» بين «ريم البارودي وريهام سعيد»

الموجز  

تسجيل صوتي مسرب يقال إنه منسوب للفنانة ريم البارودي وتشن خلاله حربًا كلامية ضد ريهام سعيد ، التي بدورها اكتفت بالرد "حسبي الله ونعم الوكيل" وفقا لبوابة الأهرام.

وبثت ريم الفيديو على صفحتها الرسمية على موقع التواصل الاجتماعى إنستجرام وقالت" أرجوكم ما تردوش على المرضى النفسيين والحرب اللي بتتعمل عشان ريم البارودى بتقدم برنامج شارع النهار مع ريم البارودى على قناة النهار الفضائية.. أرجوكم ماتردوش وما تزعلوش وما تضايقوش.. عشان إذا خاصم فجر.. وكل واحد بياخد على قد نيته.. خلينا نرد بشغلنا.. بحبكوا قوي".

من جانبها، نشرت الإعلامية ريهام سعيد تسجيلات صوتية مسربة من ريم البارودى تعاتب فيه أحد الأشخاص لدفاعه عن ريهام سعيد .

وكتبت ريهام سعيد "حسبي الله لا إله إلا هو عليه توكلت وهو رب العرش العظيم ..اللهم نور بصيرتنا جميعًا .. الشماتة والمعايرة بقله الرزق .. إخس بجد إخس".

وبحسب موقع صدى البلد تداول رواد السوشيال ميديا، في خلال الساعات القليلة الماضية، مقاطع صوتية للفنانة ريم البارودي، وهي تسب الإعلامية ريهام سعيد، أثناء محادثة على واتس آب مع أحد الأشخاص.

قالت ريم البارودي، من خلال التسجيلات: "أنا برقبة وضفر ريهام سعيد.. بتقارن مين بمين يا أهبل.. كده هعتبرك أهبل بالنسبالي.. بص يا حبيبي ولا تستفزني ولا استفزك بس متعملش نفسك صاحب حد ونبي وبعدين مش دي اللي معرفاك بيها .. ولا أي حاجة وأنا راضية كدة.. زينة جزمتها برقبة ريهام سعيد".

تعليقات القراء